Soft1 Marine Διαχείριση Μαρίνας

Η λειτουργία ενός τουριστικού λιμένα (μαρίνα) περιλαμβάνει αρκετές δραστηριότητες οι οποίες πρέπει να εκτελούνται ελεγχόμενα και συντονισμένα για να επιτυγχάνεται η άρτια οργάνωση, η ομαλή και αποδοτική ροή των παρεχόμενων υπηρεσιών, η άμεση πληροφόρηση και επικοινωνία μεταξύ του προσωπικού της μαρίνας αλλά και μεταξύ μαρίνας και πελατών.

Περιγραφή

Η εξέλιξη της τεχνολογίας επιβάλει την εφαρμογή εξειδικευμένου software, το οποίο αποτελεί βασικό εργαλείο ελέγχου και διοίκησης, παρέχοντας όλα τα απαραίτητα δεδομένα στην διοίκηση και στο προσωπικό κατ’ αρμοδιότητα για την βελτίωση της ταχύτητας και της απόδοσής του, και καλύπτοντας όλα τα θέματα και τις δραστηριότητες μιας μαρίνας με δυνατότητα διαρκούς ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο.

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

  • Παρακολούθηση των προσωπικών στοιχείων του προσωπικού της μαρίνας με έμφαση στην επαγγελματική εμπειρία και εκπαίδευση, λαμβάνοντας υπόψη την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων και παρέχοντας περιορισμένα δικαιώματα πρόσβασης ανάλογα τον χειριστή.
  • Έλεγχος των κτιριακών εγκαταστάσεων σε ότι αφορά την διάθεση, την συντήρηση και την εκμετάλλευση αυτών από την μαρίνα.
  • Καταγραφή και παρακολούθηση των διαθεσίμων μέσων (θαλάσσιων και χερσαίων), μηχανημάτων και συστημάτων εξυπηρέτησης σε θέματα επισκευών, συντήρησης και λειτουργίας αυτών.
  • Καταγραφή, παρακολούθηση, φύλαξη και αρχειοθέτηση των εγγράφων, κανονισμών, φωτογραφικού υλικού της μαρίνας.
  • Καταγραφή, επεξεργασία, φύλαξη και ανάλογη εκμετάλλευση στοιχείων και εγγράφων των σκαφών, των ιδιοκτητών, των πλοιάρχων και λοιπών χαρακτηριστικών των σκαφών.
  • Παρακολούθηση των υλικών (απογραφής και αναλωσίμων) της μαρίνας σε ότι αφορά τον εφοδιασμό, την αποθήκευση την διάθεση και την χρήση αυτών.
  • Καταχώρηση, παρακολούθηση και επεξεργασία των θέσεων των σκαφών (θαλάσσιων και χερσαίων) και των θέσεων στάθμευσης οχημάτων, με μορφή πινάκων και κατόψεων.
  • Αυτοματοποιημένη διαχείριση εργασιών, καθηκόντων και επικοινωνίας μεταξύ του προσωπικού της μαρίνας και εξωτερικών προσώπων, μέσω πλήρους συστήματος CRM.
  • Πλήρης εμπορική διαχείριση για επεξεργασία πωλήσεων, αγορών, παραγγελιών, εισπράξεων, πληρωμών και προμηθειών πωλητών.
  • Σύστημα απόλυτα συμβατό με την ηλεκτρονική τιμολόγηση (MyDATA).

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

Προβλήτες (σταθερές και πλωτές), κρηπιδώματα, θέσεις πρόσδεσης σκαφών με γεωγραφική / χωροταξική απεικόνιση, μέγεθος των θέσεων (μήκος, πλάτος, βάθος), διαγράμματα και σχέδια αγκυροβολίων, ναυτιλιακών στοιχείων λιμένος (φάροι, σημαδούρες, ναυτιλιακοί κίνδυνοι, βυθίσματα λιμένος κλπ.), σύστημα συντήρησης αυτών.

ΧΕΡΣΑΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

Θέσεις στάθμευσης οχημάτων, χωροταξική απεικόνιση υπαίθριων και στεγασμένων χώρων, βοηθητικών και αθλητικών χώρων, σύστημα συντήρησης αυτών.

ΚΤΙΡΙΑ

Καταγραφή, περιγραφή και χωροταξική απεικόνιση όλων των κτηρίων της μαρίνας, στοιχεία ενοικίασης των κτηρίων, σύστημα συντήρησης αυτών.

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Καταγραφή και απεικόνιση διαγραμμάτων και σχεδίων όλων των συστημάτων εξυπηρέτησης με τα παρελκόμενα δίκτυα και εξαρτήματά τους, τις οδηγίες συντήρησης με δυνατότητα συνεχούς παρακολούθησης.

ΔΙΚΤΥΑ

Καταγραφή και  παρακολούθηση των ηλεκτρικών δικτύων καθώς και των δικτύων νερού, αέρα, πετρελαίου, λαδιού με τα παρελκόμενα εξαρτήματά τους, περιγραφή και οδηγίες λειτουργίας και συντήρησης με λεπτομέρειες και φωτογραφίες.

 ΠΑΓΙΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Καταγραφή και παρακολούθηση, όλων των πλωτών βοηθητικών μέσων, σκαφών και μηχανών, καθώς και οχημάτων και λοιπού εξοπλισμού (εργαλεία, συσκευές, κλπ) με τον εξοπλισμό και τα εξαρτήματά τους, περιγραφή και οδηγίες λειτουργίας και συντήρησης με λεπτομέρειες και φωτογραφίες. Πλήρες σύστημα συντήρησης, επισκευών, παρακολούθησης τροφοδοσίας καυσίμων και διαχείρισης προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης βάσει οδηγιών του κατασκευαστή.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΚΑΦΩΝ

Όνομα, τύπος, διαστάσεις (μήκος, πλάτος, βύθισμα), αριθμός νηολογίου, σημαία, χρώμα, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, φωτοαντίγραφα των αυθεντικών εγγράφων του, προσωπικά στοιχεία ιδιοκτήτη και πλοιάρχου, στοιχεία τιμολόγησης, φωτογραφίες, ιστορικό ελλιμενισμών.

ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ

Εκκρεμείς υποθέσεις της μαρίνας για τις οποίες απαιτούνται ενέργειες εκ μέρους του προσωπικού και χρήζουν ιδιαίτερης παρακολούθησης λόγω σπουδαιότητας. Δυνατότητα ενημέρωσης καθ’ αρμοδιότητα από το προσωπικό και ελέγχου ή παρατηρήσεων εκ μέρους της διεύθυνσης της μαρίνας. Σύστημα έγκαιρης ειδοποίησης για την εξέλιξη των υποθέσεων.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΛΙΜΕΝΙΣΜΟΥ ΣΚΑΦΩΝ

Αιτήματα ελλιμενισμού, Κρατήσεις θέσεων, Παρακολούθηση Ελλιμενισμού, Παροχές-Καταναλώσεις-Χρεώσεις, Τιμολόγηση, Θέσεις πρόσδεσης, Διαθεσιμότητα και Πλάνο Κρατήσεων.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ PARKING

Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης parking : Πολλαπλά parking μέσα στην μαρίνα, παρακολούθηση θέσεων στάθμευσης, χωροταξική απεικόνιση, τιμοκατάλογοι χρονοχρέωσης, μόνιμοι πελάτες με συμβόλαιο, δυνατότητα διασύνδεσης με σύστημα αυτόματης πρόσβασης (ηλεκτρικές μπάρες και εισιτήρια).

TOP